čtvrtek 10. května 2012

... jen zauzluju a jdu :)))

Loni jsem narazila na video jedné Japonky, jak z látek uzluje různými způsoby kabelky. A protože se blíží léto, tak jsem ho opět oprášila :). 

http://www.youtube.com/results?search_query=FUROSHIKI&aq=f


Díky této inspiraci vznikla tato rychlokabelka. Je pouze zauzlovaná ze čtverce a doplněná odepínací broží ušitou z mačkané stuhy ... a svou majitelku už má ...

A tyhle dvě pak vznikly na přání. Mají už začištěné okraje ... má to své výhody, majitelkám říkám, že až je po létě přestane kabelka bavit, jednoduše rozvážou uzly a mají hotový olemovaný ubrus, no a brož pak můžou připnout třeba na plesové šaty :)))



A tuhle jsem doplnila kytkou z halabala ustřihlého pruhu látky a perleťového korálku. 



Kabeky mám vyzkoušené, unesou hodně, jsou lehoučké a co se mi na nich líbí, že vás neřežou žádné pásy a popruhy, což v parném létě oceníte a na rameni cítíte jen příjemnou bavlnu.





1 komentář: