pátek 25. května 2012

Jen tak ... s háčkem

... ať se neřekne, že nic nedělám :). Dodělala jsem od loňska načaté háčkované baretky. Jelikož jsou malé a já nemám po ruce žádnou malou modelku, fotila jsem, jak to šlo. A pokud někde vypátrám návod, podle kterého jsem je háčkovala, tak doplním taky. Modrá je z příjemné froté příze a barevná z ploché stužkové bavlněné příze.
 
A schéma, podle kterého jsem baretky háčkovala:

A jedna broženka nakonec :)



5 komentářů:

  1. Jé, supr baretky. Jestli se ti podaří najít návod, to bylo supr. Líbila by se dceři... Jsi šikula a brože máš parádní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, až najdu v kterém časopisu to bylo, tak dám vědět a pošlu ... a díky za pochvalu.

      Vymazat
    2. Moc děkuji, jsi zlatá..

      Vymazat
    3. Jíťo, našla jsem ten návod. Napiš mi na mejl leskihanka@seznam.cz a já ti ho pošlu ofocený :)

      Vymazat
  2. tie sú krásne, si velmi šikovná! :-)

    OdpovědětVymazat